Claroline sustav za upravljanje učenjem i primjena u nastavi informatike

Šumanovac, Zrinka (2006) Claroline sustav za upravljanje učenjem i primjena u nastavi informatike. Diploma thesis, Faculty of Science > Department of Physics.

[img] PDF
Restricted to Registered users only
Language: Croatian

Download (852kB) | Request a copy

Abstract

Vrijeme u kojem živimo i poslovi koje svakodnevno obavljamo zahtijevaju od nas fleksibilnost, spretnost, brzo učenje i prilagođavanje situaciji. Poslovi u kojima se jednom svladano znanje primjenjuje na isti način do kraja radnog vijeka, sve su rjeđi. Pojedinci pokušavaju raditi na sebi - upisuju informatičke tečajeve, škole stranih jezika i sate plesa. Kako tehnologija zbilja ulazi u sve sfere čovjekova života, pitanje je vremena kada ćemo se početi oslanjati isključivo na nju. To znači da će doći tren kada će se računi plaćati samo putem računala i Interneta. Neće biti više potrebe za šalterom u banci i redom, jer će svi uspješno koristiti tehnologiju za obavljanje tih poslova. Postupno zamjenjivanje "klasičnog" obavljanja poslova s onim online (plaćanjem, naručivanjem, kupovanjem, učenjem) već se zbiva. Mladi ljudi, upoznati s tehnologijom, radije odabiru njene prednosti. Jedna od prednosti je, primjerice, rješavanje računa iz vlastitog doma, spojeni na Internet, nego stojeći u redu neke banke. Starije generacije kojima je tehnologija nedostupna ili strana još uvijek pak održavaju uobičajene načine plaćanja odlascima u banke, pošte, trgovine. Generacije koje dolaze - pomaknuti će ove granice upotrebe tehnologije još dalje. Zato je važno da već sad počnemo pedagoški, metodički i nastavno oblikovati materijale kroz koje ćemo te mlade ljude odgajati i educirati za budućnost temeljenu na informacijsko komunikacijskoj tehnologiji. Claroline sustav za upravljane učenjem jedan je od alata kojim možemo unaprijediti nastavu, škole, rad nastavnika i način poučavanja. Jednostavnost upotrebe takvog alata čini ga dostupnim i nastavnicima koji nisu računalni stručnjaci, omogućavajući im veće fokusiranje na kvalitetu nastave i nastavnih materijala nego na tehnički dio rada s takvim alatom. Pokušavajući naglasiti važnost upravo pedagoške i didaktičke komponente u nastavnom procesu, ovaj diplomski rad opisuje Claroline sustav za upravljanje učenjem i njegove karakteristike, kojima može poboljšati nastavu.

Item Type: Thesis (Diploma thesis)
Keywords: Claroline LMS ; obrazovni proces ; informacijsko komunikacijska tehnologija
Supervisor: Planinić, Mirko
Date: 11 January 2006
Number of Pages: 50
Subjects: NATURAL SCIENCES > Physics
Divisions: Faculty of Science > Department of Physics
Depositing User: Gordana Stubičan Ladešić
Date Deposited: 02 Apr 2014 20:09
Last Modified: 02 Apr 2014 20:09
URI: http://digre.pmf.unizg.hr/id/eprint/773

Actions (login required)

View Item View Item

Nema podataka za dohvacanje citata